Комбінат здійснює підготовку учнів з професій " Водій автотранспортних засобів категорії „В” , „С1”, та „Користувач персонального комп’ютера”. В міжшкільному навчально-виробничому комбінаті навчаються учні з Верхньорогачицької опорної ЗОШ; ЗОШ №2, Чистопільської та Первоміївської загальноосвітніх шкіл, з яких сформовано вісім навчальних груп з професії водій автотранспортних засобів категорії "В”і категорії ”С1” , та чотири групи з допрофесійного навчанняї „Користувач персонального комп’ютера ”. Навчання проводиться в одну зміну. Кожна група навчається один раз на тиждень.




Нд, 24.11.2024, 07:39
 



Міжшкільний навчальновиробничий комбінат
Верхньорогачицької районної ради
Ви увійшли як Гість |
Група "Гості"| RSS

Креативні методи навчання | Мій профіль | Вихід






Меню сайту
Категорії розділу
Новини МНВК [12]
Оператори комп'ютерного набору [2]
Водії автотранспортних засобів категорії В, С1 [0]
Світ інформаційних технологій [14]
Автомобільні новини [0]
Статті [5]
Новини України [0]
Новини світу [4]

Форма входу

Креативні методи навчання

 

Орієнтовані на створення учнями власних освітніх продуктів.

Одні з них спираються на нелогічні дії учнів, які мають інтуїтивний характер. Інші-на виконання алгоритмічних приписів та інструкцій. Їх мета  - побудова логічної опори для створення учнями освітньої продукції.

 

Метод придумування. Спосіб створення невідомого учням раніш продукту за результатами їх певних розумових дій.

Реалізується за допомогою прийомів:

А) заміщення якості одного об’єкта якостями іншого з метою створення нового об’єкта;

Б) пошук властивостей об’єкта в іншому середовищі

В) зміна елемента об’єкта, що вивчається та опис, властивостей нового об’єкта, який здобуто за результатами цієї зміни.

Метод "якби…” Що відбудеться, якщо у світі щось зміниться.

Метод образної картини. Відтворює такий стан учня, коли сприйняття і розуміння об’єкта, що вивчається, наче зливаються, відбувається його цілісне, нерозчленоване бачення.

Метод гіперболізації. Збільшується чи зменшується об’єкт пізнання, його окремі частини або якості (найбільший, найдовший, найменший, найсолодший).

Метод аглютинації. Поєднуються непоєднувальні у реальності якості, властивості, частини об’єкта. (Гарячий сніг).

Метод мозкового штурму. Групове розв’язання творчої проблеми,

Метод комунікативної атаки.

Завдання методу – збирання щонайбільшого числа ідей за результатами звільнення учасників обговорення від інерції мислення та стереотипів.

Метод синектики. Стимуляція уяви учнів через поєднання різнорідних елементів різних за видом аналогій (словесної, образної, особистої) , інверсії, асоціації тощо.

Спочатку обговорюються загальні ознаки проблеми висуваються та відсіюються перші рішення. Генеруються та розвиваються аналогії, використовуються аналогії для розуміння проблеми, вибираються альтернативи, ведеться пошук нових аналогій. Вже після цього звертаються до проблеми.

Метод «морфологічного аналізу», або метод багатовимірних матриць.

У процесі розробки нової ідеї учням необхідно скласти матрицю, у якій слід розкрити повний перелік ознак даної ідеї або завдання (характеристики. Процеси, параметри, критерії, тощо).

Відбувається процес знаходження нових, несподіваних та оригінальних ідей шляхом складання різноманітних комбінацій та невідомих елементів.

Метод інверсії,  або звернення, орієнтованих на пошук ідей у нових, несподіваних напрямах. Здебільшого протилежних традиційним поглядам та переконанням (об’єкт досліджується із зовнішнього боку, а рішення проблеми відбувається при розгляді його з середини).

Методи організації навчання

Методи навчального цілепокладання, планування, контролю, рефлексії.



Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz